Lær, hvordan du bliver mere fortrolig med sælgerrollen uden at gå på kompromis med din faglighed. På dette salgskursus får du værktøjer til at håndtere salgssituationen professionelt, så du fremstår troværdig, har kundefokus og genererer salg.
Finder du ofte dig selv i situationer, hvor din udfordring er, hvordan du skal koble din faglige ekspertise med rådgiver- og sælgerrollen? På dette kursus lærer du, hvordan du udnytter din faglighed til at fremme salget. Du lærer, hvordan du gør i praksis – uden at bryde kundens tillid, men tværtimod få kunden til at opleve salget som en ekstra god rådgivning eller service.
Kurset er for dig, der ikke arbejder som sælger, men som har kundekontakt og indgår i rådgivningssituationer. Du er typisk den faglige ekspert, rådgiveren, konsulenten eller specialisten.
Vi sørger for, at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære.
Kursusbevis
Erfaren underviser
Maks. 16 deltagere
Øvelser og inddragelse
Materiale på dansk
Undervisning på dansk
Et par rigtig gode dage, hvor tiden fløj afsted. Specielt fordi man var så meget på og selvfølgelig fordi emnet salg er noget man render ind i hele tiden.- Jeppe Pedersen Bravida Danmark A/S
Kurset tager udgangspunkt i deltagernes egen hverdag og veksler mellem teori, erfaringsudveksling samt praktiske øvelser, hvor du får lejlighed til at træne nogle af de værktøjer, som præsenteres i løbet af kurset.
Undervisningen varetages af en erfaren underviser fra Teknologisk Instituts netværk bestående af branchens dygtigste undervisere.
Taastrup 29. - 30. september 2025 | |
Aarhus 26. - 27. februar 2026 | |
Taastrup 29. - 30. april 2026 |
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til kurser@teknologisk.dk
Boost virksomhedens bundlinje med god service! Vi hører ordet service mange steder. Men hvad er det? Og hvilken værdi giver det? Det får du svaret på ved at læse art...
Læs mereDet vigtigste man kan opnå med god kundeservice er, at kunden får lyst til at dele oplevelsen med andre. Her får du 6 enkle råd til en bedre kundeservice.
I kommunikation blandt medarbejdere er det vigtigt, at man bruger positive vendinger og holder den gode tone. Læs om de gode råd, Teknologisk Institut har, til en po...
Hvordan man får det bedste ud af rollen som Business Partner? I episode 35 bliver du klogere på rollen som Business Partner, og hvad den indebærer. Du får indblik i,...