Lær at vende de utilfredse kunder til glade ambassadører for din virksomhed med dette kursus. Du bliver trænet i at kommunikere professionelt og effektivt med de utilfredse kunder - med udgangspunkt i den enkelte kundes oplevelse.
Som medarbejder med daglig kundekontakt har du et stort ansvar for, at de utilfredse kunder bliver imødekommet og taget alvorligt. Du er den medarbejder, der med den rette, kompetente håndtering kan gøre de utilfredse kunder til tilfredse og loyale kunder. Det er vigtigt at huske på, at der er stor viden at hente hos de utilfredse kunder, som du og din virksomhed kan få gavn af. Med dette kursus får du fyldt værktøjskassen op med nye ideer og redskaber til, hvordan du i fremtiden bedst håndterer de utilfredse kunder og endda lærer noget af dem. Du lærer at forebygge klager og vende en dårlig kundeoplevelse til en god.
Kurset er til dig, der har kundekontakt, og hvor kundeklager og reklamationer er en naturlig del af din hverdag.
Vi sørger for, at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære.
Kursusbevis
Erfaren underviser
Maks. 16 deltagere
Øvelser og inddragelse
Materiale på dansk
Undervisning på dansk
Gratis parkering
Et rigtig fint og udbytterigt kursus - med en både kompetent og vidende instruktør.- Henrik Lindrum Musikhuset Aarhus
Dejligt at indholdet kunne drejes i retning af, hvad vi som kursusdeltagere hver især fandt relevant.- Mette Mølbach Djernæs FDM Travel A/S
Super lærer, godt og brugbart kursus.- Tina Jacobsen Jacobsen Dana Lim A/S
Kurset veksler mellem teori og praktiske øvelser, hvor du får lejlighed til at arbejde med dine egne konkrete klagesituationer og afprøve de redskaber, som præsenteres i løbet af kurset. Du får feedback undervejs, og du lægger en plan for din egen klagehåndtering.
Leon er specialist i kunderelationer og arbejder med salgs- og serviceoptimering i både offentlige og private organisationer. Han arbejder bl.a. med konflikthåndtering hos Politiet og i Kriminalforsorgen. Hans undervisningsstil er praktisk, direkte og løsningsorienteret. Med andre ord: Du kommer hjem fra kurset med konkrete idéer til at forebygge og tackle kundeklager - og til at undgå konflikter i hverdagen.
Taastrup 20. - 21. november 2024 | |
Taastrup 28. - 29. april 2025 | |
Aarhus 4. - 5. september 2025 | |
Taastrup 20. - 21. november 2025 | |
Aarhus 9. - 10. marts 2026 |
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til kurser@teknologisk.dk
Hvad gør du? Du kan gøre mere – og du kan sikkert finde 2-3 ting, som er gratis, som ikke tager tid, men som vil få dine kunder til at tænke: “Hold da op...
Læs mereFå gode råd til god kundeservice
Det vigtigste man kan opnå med god kundeservice er, at give så god en service, at kunden får lyst til at dele oplevelsen med andre. Og det er de kundeoplevelser, der...
Både eksisterende og nye kunders oplevelse er altafgørende for virksomheden. Glade og loyale kunder kan nemlig i den grad mærkes på bundlinjen. Få 5 råd til en bedre...
Telefonfustrationer hos kunder, og hvordan man kan takle dem.