Kurser

Kursusadministration

Brug for hjælp?

  • Gregersensvej 8
  • 2630 Taastrup
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Forskerparken Fyn, Forskerparken 10F
  • 5230 Odense M
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Teknologiparken Kongsvang Allé 29
  • 8000 Aarhus C
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • NordsøcentretPostboks 104
  • 9850Hirtshals
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Gammel Ålbovej 1
  • 6092Sønder Stenderup
Google MapsApple MapsRejseplanen

Service og support kurser

Som service- og supportmedarbejder har du brug for særlige kompetencer. Kurserne i denne kategori er til dig, der sidder med den daglige kundekontakt, enten personligt, på mail eller i telefonen. Du er virksomhedens ansigt udadtil og sidder med et stort ansvar for, at eventuelt utilfredse kunder bliver imødekommet og taget alvorligt. På kurserne øger du din indsigt i forskellige kundetyper, og vi giver dig konkrete redskaber til at håndtere vanskelige kunder og brugere og til at navigere i konfliktsituationer.

Læs mere
Alle priser er ekskl. moms
Alle priser er ekskl. moms
  • Afholdelsesgaranti
  • Ledig plads

DKK9.999 kr
 

Fra kundeklager til kundeloyalitet

Nr. 72491 A
2 dages kursus
Næste afholdelse 26/11 2020
  • Taastrup
    26. til 27. november 202026/11 - 27/11 2020
  • Taastrup
    18. til 19. januar 202118/1 - 19/1 2021
  • Taastrup
    12. til 13. april 202112/4 - 13/4 2021
  • Aarhus
    9. til 10. september 202109/9 - 10/9 2021
Vis flere datoer
Lær at vende de utilfredse kunder til glade ambassadører for din virksomhed med dette kursus som over 150 personer allerede har deltaget i. På dette kursus bliver du trænet i at kommunikere professionelt og effektivt med de utilfredse kunder - med udgangspunkt i den enkelte kundes oplevelse.

Pris efter aftale

Effektiv kommunikation og support

Nr. 86019 A
2 dages kursus
Tilbydes som firmakursus.
  • Tilbydes som firmakursus.
Skab gode relationer til dine kunder og brugere med et kursus, som mere end 150 personer allerede har deltaget i. Dette kursus giver dig indsigt i forskellige kundetyper og konkrete redskaber til at håndtere vanskelige kunder og brugere, samt ruster dig til at navigere i konfliktsituationer.

DKK7.999 kr
 

Service- og supportmedarbejderen

Nr. 72744 A
2 dages kursus
Næste afholdelse 22/3 2021
  • Taastrup
    22. til 23. marts 202122/3 - 23/3 2021
  • Aarhus
    15. til 16. september 202115/9 - 16/9 2021
  • Taastrup
    28. til 29. marts 202228/3 - 29/3 2022
Som service- og supportmedarbejder har du brug for særlige kompetencer, der ruster dig til at håndtere hverdagens udfordringer med overblik og overskud, så dialogen med kunderne er klar, professionel og nærværende. Her får du de vigtigste værktøjer samlet på én gang.

DKK3.499 kr
 

Professionel telefonservice

Nr. 86253 A
1 dags kursus
Næste afholdelse 7/10 2020
  • Aarhus
    7. oktober 202007/10 2020
  • Taastrup
    9. december 202009/12 2020
  • Taastrup
    20. januar 202120/1 2021
  • Taastrup
    24. marts 202124/3 2021
Vis flere datoer
Gør ligesom mere end 150 andre og deltag på Professionel telefonservice. Den daglige kundebetjening pr. telefon er vigtig PR for dit firma. De medarbejdere der bestrider denne ”øretævernes holdeplads”, er vigtige nøglepersoner, der dagligt er med til at præge kundernes oplevelse af firmaet – ansigtet udadtil.

DKK3.999 kr
 

Engelsk for receptionister

Nr. 86256 A
1 dags kursus
Næste afholdelse 18/11 2020
  • Aarhus
    18. november 202018/11 2020
  • Taastrup
    20. januar 202120/1 2021
  • Aarhus
    14. april 202114/4 2021
  • Taastrup
    19. maj 202119/5 2021
Vis flere datoer
Når firmaets udenlandske kunder og samarbejdspartnere ringer, er det en stor udfordring for mange, at udtrykke sig ”rigtigt” på engelsk.Alle de udtryk og vendinger man benytter i forbindelse med professionel telefonbetjening på dansk – hvad hedder de på et korrekt engelsk? På kurset ”Engelsk for receptionister”, lærer deltagerne at ekspedere udenlandske telefonsamtaler på en effektiv og serviceminded måde, så kunderne føler sig godt og professionelt behandlet.

DKK9.999 kr
 

Den professionelle receptionist og frontmedarbejder

Nr. 90644 A
NYT
2 dages kursus
Næste afholdelse 29/10 2020
  • Taastrup
    29. til 30. oktober 202029/10 - 30/10 2020
  • Aarhus
    1. til 2. december 202001/12 - 02/12 2020
  • Taastrup
    25. til 26. januar 202125/1 - 26/1 2021
  • Taastrup
    20. til 21. maj 202120/5 - 21/5 2021
Vis flere datoer
Vær på forkant med forventningerne til dit arbejde som engageret, serviceminded og professionel receptionist/frontmedarbejder. Bliv inspireret og sæt fokus på at udvikle dine faglige og personlige kompetencer, så du er rustet til jobbet nu og i fremtiden.

Mere om service og support

Som virksomhedens service- og supportmedarbejder er din fornemmeste opgave at have overskud og overblik, så du er i stand til at føre en klar, professionel og nærværende dialog med kunderne.
Kundeservice er baseret på forventninger og følelser, hvorfor handlekraft og hastigheden for at finde en løsning er to vigtige nøgleord. Du skal være rustet til at levere en excellent service og samtidig klare hverdagens opgaver – dette kræver, særlige kompetencer og de rette værktøjer.

Værdien af god service

Mange virksomheder underkender ofte værdien af god kundeservice – men det kan være en stor fejl. Teknologiens udvikling har betydet et væld af nye muligheder og konkurrencen på de fleste markeder er derfor enorm. Kundeservice er en af de faktorer, som kan være afgørende for, at du skiller dig ud blandt dine konkurrenter. Din kunder skal altid se dig som eksperten inden for din niche. Det skaber troværdighed og efterlader et indtryk af, at dine kunder kan være trygge i dine hænder – en god kundeservice og support kan være vejen hertil.

Den gode kundeservice handler i høj grad om at aflæse kundernes behov, således de føler sig set, hørt og anerkendt. Det handler om at skabe den god kundeoplevelse, så det er attraktivt for kunden at vende tilbage som kunde i din organisation. Samtidig skal de løsninger man skaber i forbindelse med den gode kundeoplevelse være holdbar og nemme at opretholde. Det vil sige, at løsningerne skal ikke koste for mange penge eller tappe for mange personaleressourcer.

Kundeservice handler som udgangspunkt ikke om hvad du gør, men om hvad kunden forventer. En vigtig regel er derfor aldrig at love mere end du kan holde. På den måde undgår du også at ligge et unødvendigt pres på din organisation. Afstem derfor forventning med kunden og sørg gerne for at levere mere end kunden forventer.

God service og support kommer ikke af sig selv – det afhænger også i høj grad af din personlighed og egen indstilling til, hvordan du håndterer kunderne.

Hos Teknologisk institut udbyder vi adskillige kurser inden for service og support. Har du brug for et kompetenceløft inden effektiv kommunikation, klagehåndtering, professionel telefonservice eller sågar en opdatering af dine engelske kundskaber, så har vi et kursus som passer til dine behov.

Design jeres eget salgsakademi

Ønsker I at tilbyde bestemte medarbejdergrupper – f.eks. sælgere, rådgivere, kundeservice et ensartet og værdiskabende udviklingsforløb?
Med et internt akademi har I mulighed for at sætte medarbejdernes udvikling og firmaets træningsaktiviteter i system.

Læs mere om vores akademiforløb her: