Kurser

Kursusadministration

Brug for hjælp?

  • Gregersensvej 8
  • 2630 Taastrup
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Forskerparken Fyn, Forskerparken 10F
  • 5230 Odense M
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Teknologiparken Kongsvang Allé 29
  • 8000 Aarhus C
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • NordsøcentretPostboks 104
  • 9850Hirtshals
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Gammel Ålbovej 1
  • 6092Sønder Stenderup
Google MapsApple MapsRejseplanen

Service og support kurser

Teknologisk Institut udbyder en række kurser inden for service og support faget.

På alle kurserne bliver du undervist af erfarne fagspecialister og eksperter, der hjælper dig til at hæve dit niveau og blive en endnu større ressource på din arbejdsplads.

Husk: Er I flere fra din arbejdsplads der har behov for samme opkvalificering, så tilbyder vi tilpassede firmakurser.

Læs mere
Alle priser er ekskl. moms
Alle priser er ekskl. moms
  • Ledige pladser
  • Fyldt

DKK7.990 kr

Service- og supportmedarbejderen

Nr. 72744 A
2 dages kursus
Næste afholdelse 3/10 2017
  • Aarhus
    3. til 4. oktober 201703/10 - 04/10 2017
Som service- og supportmedarbejder har du brug for særlige kompetencer, der ruster dig til at håndtere hverdagens udfordringer med overblik og overskud, så dialogen med kunderne er klar, professionel og nærværende. Her får du de vigtigste værktøjer samlet på én gang.

DKK12.400 kr

Effektiv kommunikation og support

Nr. 86019 A
2 dages kursus
Næste afholdelse 29/8 2017
  • Aarhus
    29. til 30. august 201729/8 - 30/8 2017
  • Taastrup
    15. til 16. november 201715/11 - 16/11 2017
Skab gode relationer til dine kunder og brugere med et kursus, som mere end 150 personer allerede har deltaget i. Dette kursus giver dig indsigt i forskellige kundetyper og konkrete redskaber til at håndtere vanskelige kunder og brugere, samt ruster dig til at navigere i konfliktsituationer.

DKK9.900 kr

Klagehåndtering

Nr. 72491 A
2 dages kursus
Næste afholdelse 21/9 2017
  • Aarhus
    21. til 22. september 201721/9 - 22/9 2017
  • Taastrup
    30. nov. til 1. dec. 201730/11 - 01/12 2017
Lær at vende de utilfredse kunder til glade ambassadører for din virksomhed med dette kursus som over 150 personer allerede har deltaget i. På dette kursus bliver du trænet i at kommunikere professionelt og effektivt med de utilfredse kunder - med udgangspunkt i den enkelte kundes oplevelse.

DKK3.490 kr

Professionel telefonservice

Nr. 86253 A
1 dags kursus
Næste afholdelse 23/8 2017
  • Taastrup
    23. august 201723/8 2017
  • Aarhus
    12. oktober 201712/10 2017
  • Taastrup
    11. december 201711/12 2017
Den daglige kundebetjening pr. telefon er vigtig PR for dit firma. De medarbejdere der bestrider denne ”øretævernes holdeplads”, er vigtige nøglepersoner, der dagligt er med til at præge kundernes oplevelse af firmaet – ansigtet udadtil.

DKK3.490 kr

Professionel telefonservice #2

Nr. 86254 A
1 dags kursus
Næste afholdelse 28/9 2017
  • Taastrup
    28. september 201728/9 2017
  • Aarhus
    22. november 201722/11 2017
Medarbejderne på telefonen er fremtidens nøglepersoner for vækst og fastholdelse af de eksisterende kunder, og har derfor behov for løbende uddannelse og træning. Kurset er en opfølgning på ”Professionel telefonservice”, og er meget deltager-orienteret med en række praktiske telefonøvelser.

DKK3.490 kr

Engelsk for receptionister

Nr. 86256 A
1 dags kursus
Næste afholdelse 5/9 2017
  • Taastrup
    5. september 201705/9 2017
  • Aarhus
    24. oktober 201724/10 2017
Når firmaets udenlandske kunder og samarbejdspartnere ringer, er det en stor udfordring for mange, at udtrykke sig ”rigtigt” på engelsk.Alle de udtryk og vendinger man benytter i forbindelse med professionel telefonbetjening på dansk – hvad hedder de på et korrekt engelsk? På kurset ”Engelsk for receptionister”, lærer deltagerne at ekspedere udenlandske telefonsamtaler på en effektiv og serviceminded måde, så kunderne føler sig godt og professionelt behandlet.

DKK3.490 kr

Engelsk for receptionister #2

Nr. 86257 A
1 dags kursus
Næste afholdelse 21/11 2017
  • Aarhus
    21. november 201721/11 2017
Når firmaets udenlandske kunder og samarbejdspartnere ringer, er det en stor udfordring for mange, at udtrykke sig ”rigtigt” på engelsk. Alle de udtryk og vendinger man benytter i forbindelse med professionel telefonbetjening på dansk – hvad hedder de på et korrekt engelsk?

DKK13.100 kr

Online kursus: Customer Service Collection

Nr. 72797 P
365 dages online kursus
Online adgang
  • Få adgang til online kurset
Få adgang til en omfattende kollektion af værktøjer til at arbejde med kundeservice fra front-desk og call center kundeservice til ITIL® Foundation og ITIL® Intermediate. Kurset er på engelsk og foregår online, når det passer dig. Du har adgang til online kurset i 365 dage.

DKK2.200 kr

Online kursus: Frontline Call Center Skills

Nr. 72873 P
NYT
365 dages online kursus
Online adgang
  • Få adgang til online kurset
Bliv introduceret til tre vigtige faktorer for tilfredse call center kunder – tracking, klar kommunikation i venteposition og genkendelse af kundetyper. Kurserne er på engelsk og foregår online, når det passer dig. Du har adgang til online kursuspakken i 365 dage.

DKK4.200 kr

Online kursus: Customer Service Fundamentals

Nr. 72874 P
NYT
365 dages online kursus
Online adgang
  • Få adgang til online kurset
Få adgang til et godt udvalg af værktøjer til at arbejde med kundeservice – både i callcenter og i forhold til dine interne kunder. Denne kursuspakke giver dig desuden et beredskab til håndtering af utilfredse kunder. Kurserne er på engelsk og foregår online, når det passer dig. Du har adgang til online kursuspakken i 365 dage.

Mere om service og support

Som virksomhedens service- og supportmedarbejder er din fornemmeste opgave at have overskud og overblik, så du er i stand til at føre en klar, professionel og nærværende dialog med kunderne.
Kundeservice er baseret på forventninger og følelser, hvorfor handlekraft og hastigheden for at finde en løsning er to vigtige nøgleord. Du skal være rustet til at levere en excellent service og samtidig klare hverdagens opgaver – dette kræver, særlige kompetencer og de rette værktøjer.

Værdien af god service

Mange virksomheder underkender ofte værdien af god kundeservice – men det kan være en stor fejl. Teknologiens udvikling har betydet et væld af nye muligheder og konkurrencen på de fleste markeder er derfor enorm. Kundeservice er en af de faktorer, som kan være afgørende for, at du skiller dig ud blandt dine konkurrenter. Din kunder skal altid se dig som eksperten inden for din niche. Det skaber troværdighed og efterlader et indtryk af, at dine kunder kan være trygge i dine hænder – en god kundeservice og support kan være vejen hertil.

Den gode kundeservice handler i høj grad om at aflæse kundernes behov, således de føler sig set, hørt og anerkendt. Det handler om at skabe den god kundeoplevelse, så det er attraktivt for kunden at vende tilbage som kunde i din organisation. Samtidig skal de løsninger man skaber i forbindelse med den gode kundeoplevelse være holdbar og nemme at opretholde. Det vil sige, at løsningerne skal ikke koste for mange penge eller tappe for mange personaleressourcer.

Kundeservice handler som udgangspunkt ikke om hvad du gør, men om hvad kunden forventer. En vigtig regel er derfor aldrig at love mere end du kan holde. På den måde undgår du også at ligge et unødvendigt pres på din organisation. Afstem derfor forventning med kunden og sørg gerne for at levere mere end kunden forventer.

God service og support kommer ikke af sig selv – det afhænger også i høj grad af din personlighed og egen indstilling til, hvordan du håndterer kunderne.

Hos Teknologisk institut udbyder vi adskillige kurser inden for service og support. Har du brug for et kompetenceløft inden effektiv kommunikation, klagehåndtering, professionel telefonservice eller sågar en opdatering af dine engelske kundskaber, så har vi et kursus som passer til dine behov.