Kurser

Fremragende1 dags kursus

Professionel telefonservice

8. december 2021 TaastrupGarantifor afholdelse
19. januar 2022 Taastrup
23. marts 2022 Taastrup
23. maj 2022 Kolding
DKK  3.499
ekskl. moms
Nr. 86253 A
4,7
Fremragende
32 anmeldelser

Den daglige kundebetjening pr. telefon er vigtig PR for dit firma. De medarbejdere der bestrider denne ”øretævernes holdeplads”, er vigtige nøglepersoner, der dagligt er med til at præge kundernes oplevelse af firmaet – ansigtet udadtil.

På kurset ”Professionel telefonservice”, lærer deltagerne at ekspedere indgående samtaler på en effektiv, smilende og dermed også ”sælgende” måde, så kunderne føler sig godt behandlet, og får lyst til at ringe igen.

Deltagerprofil

Alle der betjener kunder pr. telefon, og dermed er med til at tegne firmaets ansigt udadtil. Typiske deltagere er medarbejdere i omstilling og reception.

Udbytte

  • Lær at ekspedere indgående telefonsamtaler på en venlig og professionel måde
  • At ruske lidt op i både nye såvel som mere erfarne telefonmedarbejdere
  • Fremadrettet at give ideer og værktøjer til også fremover at kunne yde en topprofessionel kundebetjening pr. telefon

Indhold

  • Medarbejderen som ”ansigtet udadtil”
  • Servicebegrebet – kunden i centrum
  • Din indstilling til arbejdet med telefonen
  • Professionel telefonbetjening
  • Telefonpolitik – ikke telefonpolitik?
  • Stemme-, tale- og sprogbrug
  • Effektiv kommunikation
  • Lytte- og spørgeteknik
  • Hvordan behandles ”sure opstød” i telefonen?
  • Behandling af reklamationer
  • Personlig handlingsplan

Anmeldelser af Professionel telefonservice

4,7
 
Fremragende Baseret på 32 anmeldelser
Fremragende
Meget godt
Udmærket
Mindre godt
Ikke godt
Super dejligt når man kan mærke, hvordan underviseren "Brænder" for emnet, der undervises i, og det gør Carsten bestemt.
 - Jeanette Elbek, Kunderådgiver. Bolignet-Aarhus F.M.B.A. t

Form

Involverende og aktiv undervisning, som tager udgangspunkt i deltagernes egen hverdag samt problemstillinger.

Fyldestgørende kursusmateriale udleveres til alle deltagere, som efter kursus kan benyttes som effektivt opslagsværk.

Se vores øvrige kurser i service og support

23346
Underviser

Lars Ilsøe Mikkelsen

Lars brænder for arbejdet med service, salg, ledelse og personlig udvikling. Lars har siden 1992 undervist på kurser inden for service, værdiskabende kommunikation og salg, og har igennem hele karrieren arbejdet med service og salg i praksis. Som underviser er han fuld af energi og nærvær, og har en uformel, humoristisk og direkte undervisningsform. Han arbejder meget ”hands on” og med afsæt i kursusdeltagernes hverdag, hvilket er deltagerens garanti for input og værktøjer.

Vælg dato

Taastrup
8. december 2021 Garanti for afholdelse
Taastrup
19. januar 2022
Taastrup
23. marts 2022
Kolding
23. maj 2022
Taastrup
24. august 2022

Få ny inspiration til din kompetence­udvikling

Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.

Indtast venligst et validt navn
Tilmelder nyhedsbrev
Tak for din tilmelding
Teknisk fejl

Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til data@teknologisk.dk