Kurser

Kursusadministration

Brug for hjælp?

  • Gregersensvej 8
  • 2630 Taastrup
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Forskerparken Fyn, Forskerparken 10F
  • 5230 Odense M
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Teknologiparken Kongsvang Allé 29
  • 8000 Aarhus C
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • NordsøcentretPostboks 104
  • 9850Hirtshals
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Gammel Ålbovej 1
  • 6092Sønder Stenderup
Google MapsApple MapsRejseplanen
86253 - Professionel telefonservice
Nyt
1 dags kursus

Professionel telefonservice

Den daglige kundebetjening pr. telefon er vigtig PR for dit firma. De medarbejdere der bestrider denne ”øretævernes holdeplads”, er vigtige nøglepersoner, der dagligt er med til at præge kundernes oplevelse af firmaet – ansigtet udadtil.

Evaluering

4stjerner

Alle arrangementer på Teknologisk Institut bliver evalueret af deltagerne. Stjernerne angiver deltagernes gennemsnitlige tilfredshed.

Evalueringen er baseret på: 16 besvarelser

På kurset ”Professionel telefonservice”, lærer deltagerne at ekspedere indgående samtaler på en effektiv, smilende og dermed også ”sælgende” måde, så kunderne føler sig godt behandlet, og får lyst til at ringe igen.

Deltagerprofil

Alle der betjener kunder pr. telefon, og dermed er med til at tegne firmaets ansigt udadtil. Typiske deltagere er medarbejdere i omstilling og reception.

Udbytte

  • Lær at ekspedere indgående telefonsamtaler på en venlig og professionel måde.
  • At ruske lidt op i både nye såvel som mere erfarne telefonmedarbejdere
  • Fremadrettet at give ideer og værktøjer til også fremover at kunne yde en topprofessionel kundebetjening pr. telefon.

Indhold

  • Medarbejderen som ”ansigtet udadtil”
  • Servicebegrebet – kunden i centrum
  • Din indstilling til arbejdet med telefonen
  • Professionel telefonbetjening
  • Telefonpolitik – ikke telefonpolitik?
  • Stemme-, tale- og sprogbrug
  • Effektiv kommunikation
  • Lytte- og spørgeteknik
  • Hvordan behandles ”sure opstød” i telefonen?
  • Behandling af reklamationer
  • Personlig handlingsplan

Form

Involverende og aktiv undervisning, som tager udgangspunkt i deltagernes egen hverdag samt problemstillinger.

Fyldestgørende kursusmateriale udleveres til alle deltagere, som efter kursus kan benyttes som effektivt opslagsværk.

Underviser

Underviser Lars Mikkelsen - NY - 24-02-2017
Lars Ilsøe Mikkelsen brænder for arbejdet med service, salg, ledelse og personlig udvikling. Lars har siden 1992 undervist på kurser inden for service, værdiskabende kommunikation og salg, og har igennem hele karrieren arbejdet med service og salg i praksis. Som underviser er Lars fuld af energi og nærvær, og har en uformel, humoristisk og direkte undervisningsform. Han arbejder meget ”hands on” og altid med afsæt i kursusdeltagernes hverdag, hvilket er deltagerens garanti for input og værktøjer, som kan bruges allerede dagen efter kursus. Her oplever du teori i praksis og garanti for anvendelighed.

Har du faglige spørgsmål så kontakt
Andre kurser