Kurser

Fremragende1 dags kursus 
Læring inden for et specifikt emne

Professionel telefonservice

24. august 2022 Taastrup
5. oktober 2022 Aarhus Garantifor afholdelse
9. december 2022 Taastrup
25. januar 2023 Taastrup
DKK  3.499
ekskl. moms
Nr. 86253 A
4,6
Fremragende
69 anmeldelser
Arrangementer på Teknologisk Institut bliver evalueret af deltagerne. Stjernerne angiver deltagernes gennemsnitlige tilfredshed.

Den daglige kundebetjening pr. telefon har stor betydning for din virksomheds omdømme.. Som medarbejder, på ”øretævernes holdeplads” er du en vigtig nøgleperson, der dagligt er med til at præge kundernes oplevelse af virksomheden. Du fungerer som ansigtet udadtil, og derfor er det vigtigt, at du er klædt ordentlig på til at yde den bedste service.

Giv kunderne lysten til at ringe igen

På kurset ”Professionel telefonservice” lærer du at ekspedere indgående samtaler på en effektiv, smilende og dermed også ”sælgende” måde, så kunderne føler sig godt behandlet og får lyst til at ringe igen.

Deltagerprofil

Kurset er for dig, - ny som erfaren i rollen – der betjener kunder pr. telefon og dermed er med til at tegne virksomhedens ansigt udadtil. De typiske deltagere er medarbejdere i omstilling og reception.

Udbytte

  • Lær at ekspedere indgående telefonsamtaler på en venlig og professionel måde
  • Lær, hvordan du kan blive bedre at lytte og stille de rigtige spørgsmål
  • Få værktøjer til at håndtere den krævende kunde
  • Lær at bruge din stemme, så den skaber tillid og tryghed for kunden

Det får du på kurset

Vi sørger for at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære

Undervisning på dansk

Undervisning på dansk

Materiale på dansk

Materiale på dansk

Efter du har fuldendt kurset, vil du modtage et kursusbevis.

Kursusbevis

På dette kursus vil der højest være MAKS DELTAGERE pr. hold.

Maks. 16 deltagere

På kurset får du morgenmad, frokost, snacks og drikkevarer.

Fuld forplejning

På kurset er der indtænkt øvelser og deltagerinddragelse.

Øvelser og inddragelse

Hos Teknologisk Institut bruger vi kun erfarne undervisere.

Erfaren underviser

For at sikre den bedste læring vil der være mulighed for casearbejde.

Casearbejde

Tæt på kursusstedet er der gratis parkering.

Gratis parkering

Indhold

  • Medarbejderen som ”ansigtet udadtil”
  • Servicebegrebet – kunden i centrum
  • Din indstilling til arbejdet med telefonen
  • Professionel telefonbetjening
  • Telefonpolitik – ikke telefonpolitik?
  • Stemme-, tale- og sprogbrug
  • Effektiv kommunikation
  • Lytte- og spørgeteknik
  • Hvordan behandles ”sure opstød” i telefonen?
  • Behandling af reklamationer
  • Personlig handlingsplan

Anmeldelser af Professionel telefonservice

4,6
 
Fremragende Baseret på 69 anmeldelser
Arrangementer på Teknologisk Institut bliver evalueret af deltagerne. Stjernerne angiver deltagernes gennemsnitlige tilfredshed.
Fremragende
Meget godt
Udmærket
Mindre godt
Ikke godt
Super dejligt når man kan mærke, hvordan underviseren "Brænder" for emnet, der undervises i, og det gør Carsten bestemt.
 - Jeanette Elbek, Kunderådgiver. Bolignet-Aarhus F.M.B.A. t
Motiverende, engageret og fagligt velfunderet underviser.
 - Flemming Hedegaard Erstatningsadvokaterne v/Britha Anette Bunk

Form

Undervisningen er involverende og aktiv og tager udgangspunkt i deltagernes egen hverdag samt problemstillinger.

Du får udleveret et fyldestgørende kursusmateriale, som du kan benytte som et effektivt opslagsværk efter kurset.

Se vores øvrige kurser i service og support.

23346
Underviser

Lars Ilsøe Mikkelsen

Lars brænder for arbejdet med service, salg, ledelse og personlig udvikling. Lars har siden 1992 undervist på kurser inden for service, værdiskabende kommunikation og salg, og har igennem hele karrieren arbejdet med service og salg i praksis. Som underviser er han fuld af energi og nærvær, og har en uformel, humoristisk og direkte undervisningsform. Han arbejder meget ”hands on” og med afsæt i kursusdeltagernes hverdag, hvilket er deltagerens garanti for input og værktøjer.

Vælg dato

Taastrup
24. august 2022
Aarhus
5. oktober 2022
 Garantifor afholdelse
Taastrup
9. december 2022
Taastrup
25. januar 2023
Taastrup
22. marts 2023

Få ny inspiration til din kompetence­udvikling

Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.

Indtast venligst et validt navn
Tilmelder nyhedsbrev
Tak for din tilmelding
Teknisk fejl

Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til data@teknologisk.dk