Når IT-brugere henvender sig til IT Service Desk er deres førsteprioritet at få løst en sag, men ofte overser vi, hvor vigtigt det er, at de samtidig får en god oplevelse. På dette kursus lærer du begge dele gennem en række konkrete metoder og teknikker, som tilmed er så håndgribelige, at du kan gå direkte hjem og bruge de fleste af dem umiddelbart efter kurset.
Dette kursus er designet til dig, der ønsker at forbedre dine IT-supportfærdigheder og fokuserer på at opfylde dine brugeres behov og samtidig give dem en positiv oplevelse gennem konkrete metoder og teknikker. Kurset er en høj grad af deltagerinvolvering og du vil skulle forholde dig i praksis til emner som optimal sagsbehandling, knowledge management, AI i supporten, brugerorienteret kommunikation og håndtering af utilfredse brugere.
Vi sørger for at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære
Kursusbevis
Fuld forplejning
Certificering / eksamen
Øvelser og inddragelse
Undervisning på dansk
Kurset er meget praktisk og interaktivt, og du kan forvente en høj grad af involvering under hele forløbet.
Tag din laptop med, så du har adgang til at arbejde med dine egne sager fra din dagligdag.
Kursets 2. dag afsluttes med en test kl. 15-16 for dig, der ønsker certifikat på kurset.
Praktisk om certificeringen
Der er 20 spørgsmål i testen, og du skal svare rigtigt på mindst 13 spørgsmål (65%) for at bestå certificeringen. Certificeringen koster kr. 995,- ex moms, og er ikke indeholdt i kursusprisen. Du kan bestille din certificering ved tilmeldingen til kurset.
Ved beståelse får du udstedt et certifikat fra Peopleteam. Der er eksamensgaranti, og en evt. re-eksamen er inkluderet i prisen.
Undervisningen varetages af Johnny, der har mere end 20 års praktisk erfaring med IT Service Management. Johnny har stor erfaring med Service desk og personaleledelse, er en særdeles erfaren underviser og tillige ITIL Expert og akkrediteret ITIL instruktør. Johnny formår på en særlig måde at gøre stoffet praktisk anvendeligt og nærværende.
Taastrup 7. - 8. maj 2024 Garantifor afholdelse | |
Taastrup 30. september til 1. oktober 2024 | |
Taastrup 8. - 9. januar 2025 |
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til kurser@teknologisk.dk