Få en solid introduktion til Jira service management. På kurset lærer du, hvordan den konfigureres samt får en række best practice-eksempler på, hvordan funktionaliteten bedst muligt udnyttes.
Jira service management er ikke kun til IT-afdelinger, men til alle som ønsker en prisvenlig service desk, der er brugervenlig og simpel.
HR- og logistik-afdelinger er eksempler på forretningsenheder, som har haft gavn at implementere en service desk til at samle indkomne henvendelser ét sted, hvorefter de prioriteres og fordeles.
Jira service management er integreret med de øvrige værktøjer fra Atlassian, er ITIL-certificeret og fuldt integrerbar med Confluence som knowledge base. Kurset er rettet mod server- og datacenter versionerne.
Deltagerprofil
Du ønsker at tilegne dig et grundlæggende kendskab til Jira service management, og du har i forvejen kendskab til basal JIRA administration. Måske sidder du og har fået ansvaret for at konfigurere en Service desk.
Vi sørger for at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære
Kursusbevis
Maks. 14 deltagere
Fuld forplejning
Øvelser og inddragelse
Materiale på engelsk
Undervisning på dansk
Gratis parkering
Kurset bliver afholdt på dansk, men materialet er udviklet af Atlassian og er på engelsk. Ved starten af kurset udleveres et kompendium med slides og øvelser.
Nils er uddannet Cand. Scient. Teknoantropolog fra Aalborg Universitet og har erfaring med konsulentarbejde indenfor agil opgavestyring med Jira og Confluence. Nils er certificeret i SAFe 5 Agilist, Agile Development med Jira Software og Jira Project Administration. I undervisningen lægger Nils vægt på at interagere aktivt med deltagerne og levere praktiske eksempler og diskussioner i undervisningen.
Malene arbejder som Digital Transformation Consultant, her hjælper hun organisationer med at tilpasse og konfigurere Jira og Confluence installationer. I sit arbejde som konsulent har hun erfaring i at afholde workshops, med mål for at afdække behov, arbejdsgange og processer. Malene er certificeret Confluence Administrator og Jira Service Management Administrator. Hun har i sin undervisning fokus på et interaktivt rum, hvor kursisterne tør stille spørgsmål og teorien bliver forstået i praksis.
Tanya arbejder til dagligt som konsulent, hvor hun rådgiver kunder til at forbedre deres interne processer og den efterfølgende implementering af Jira og Monday.com. Tanya har erfaring i at afholde workshops og undervise i Atlassian produkter for virksomheder. I Tanyas undervisning har hun fokus på at engagere og inddrage kursusdeltagerne og formidle undervisningen ud fra deltagernes individuelle erfaring.
Sarah er uddannet softwareudvikler og arbejder til dagligt med at konfigurere og opgradere i Jira og Confluence. Sarah er certificeret i ACP-610 Projekt admin i Jira. I undervisningen lægger Sarah vægt på at skabe et interaktivt undervisningsmiljø, hvor kursisterne får praktiseret teorien. Hun har ligeledes fokus på at formidle undervisningen på kursisternes individelle niveau.
Taastrup 12. september 2023 | |
Aarhus 14. november 2023 | |
Taastrup 12. december 2023 |
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til data@teknologisk.dk
Vi må forvente, at evnen til at forandre sig bliver en vigtig kompetence fremover. Få indblik i 10 vigtige kompetencer projektledere bør besidde.
Læs mereProjektlederuddannelse kan være afgørende for projekters succes. Mange projekter fejler eller er udfordrede på deres mål. Hvordan kan vi opbygge en projektkultur, så...
Flere virksomheder drømmer om, at deres udviklingsinitiativer lykkedes. Lær at håndtere et projekt professionelt med positiv effekt på bundlinjen.