Lær, hvordan du integrerer adfærdspsykologiske indsigter og principper i din digitale designproces, så du kan optimere din app eller hjemmeside med udgangspunkt i hvad din kernebruger tænker og foretrækker.
Kurset er relevant for alle, der ønsker at optimere hjemmesider eller apps. Da der er tale om et introduktionskursus, er kurset især relevant for dig, som ikke kender meget til emnet på forhånd, men arbejder sammen med UX designere om at udvikle eller optimere digitale designs.
Vi sørger for, at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære.
Kursusbevis
Erfaren underviser
Maks. 16 deltagere
Fuld forplejning
Øvelser og inddragelse
Casearbejde
Materiale på dansk
Undervisning på dansk
Gratis parkering
Du milde himmel en underviser. Engageret, passioneret om emnet. Sikke en dynamik.- Jeanette Damgaard Dtu/Dei
Kurset veksler mellem teori og praktiske øvelser (cases og workshop). På kurset præsenteres du for en række adfærdspsykologiske indsigter og principper og lærer, hvordan du kan oversætter dem til brugbare værktøjer i din digitale designprocess.
Marie er uddannet inden for adfærdsvidenskab på Københavns Universitet og arbejder i øjeblikket på en Ph.d. med fokus på selvsamme emne i samarbejde med en af Danmarks største og ældste virksomheder. Hun er stifter og ejer af en designvirksomhed, hvor hun underviser og formidler viden om adfærdsvidenskab.
Aarhus 11. december 2024 | |
Taastrup 29. januar 2025 | |
Taastrup 1. maj 2025 | |
Taastrup 27. august 2025 | |
Taastrup 8. oktober 2025 |
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til kurser@teknologisk.dk
Det er vigtigt, at kvaliteten af dine websider er helt i top. Derfor har Teknologisk Institut samlet 6 tips, der kan hjælpe dig med at optimere dine webtekster!
Læs mereDet er vigtigt, at ens hjemmeside er brugervenlig, så den besøgende nemt kan navigere rundt. Vi har samlet 8 gode tips til bedre brugervenlighed.
Undersøgelser viser, at der i dag er flere websøgninger på mobil og tablets end på desktops. Læs hvordan du skubber din mobile brugervenlighed i top.
Undersøgelser viser, at vi kun læser ca. 20 procent af en gennemsnitstekst. Hør Lars Michael Sørensens gode råd til at skrive effektivt på nettet.