JIRA service management har de senere år fået over 40.000 kunder. Jira service management er ikke kun til IT-afdelinger, men til alle som ønsker en prisvenlig service desk. HR og logistik-afdelinger er eksempler på forretningsenheder, som har haft gavn at implementere en service desk til at samle indkomne henvendelser ét sted, hvorefter de prioriteres og fordeles.
Dette kursus vil give dig en solid introduktion til Jira service management. Du lærer, hvordan den konfigureres samt en række best practice eksempler på, hvordan funktionaliteten bedst muligt udnyttes. Er blevet populær, fordi den tilbyder en brugervenlig og simpel service desk, som er integreret med de øvrige værktøjer fra Atlassian. Jira service management er ITIL-certificeret og fuldt integrerbar med Confluence som knowledge base. Kurset er rettet mod server og datacenter versionerne.
Du ønsker at tilegne dig et grundlæggende kendskab til Jira service management og du har i forvejen kendskab til basal JIRA administration. Måske sidder du og har fået ansvaret for at konfigurere en Service desk?
Vi sørger for at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære
Undervisning på dansk
Materiale på engelsk
Kursusbevis
Maks. 14 deltagere
Fuld forplejning
Øvelser og inddragelse
Gratis parkering
Kurset bliver afholdt på dansk, men materialet er udviklet af Atlassian og er på engelsk. Ved starten af kurset udleveres et kompendium med slides og øvelser.
Nils er uddannet Cand. Scient. Teknoantropolog fra Aalborg Universitet og har erfaring med konsulentarbejde indenfor agil opgavestyring med Jira og Confluence. Nils er certificeret i SAFe 5 Agilist, Agile Development med Jira Software og Jira Project Administration. I undervisningen lægger Nils vægt på at interagere aktivt med deltagerne og levere praktiske eksempler og diskussioner i undervisningen.
Malene arbejder som Digital Transformation Consultant, her hjælper hun organisationer med at tilpasse og konfigurere Jira og Confluence installationer. I sit arbejde som konsulent har hun erfaring i at afholde workshops, med mål for at afdække behov, arbejdsgange og processer. Malene er certificeret Confluence Administrator og Jira Service Management Administrator. Hun har i sin undervisning fokus på et interaktivt rum, hvor kursisterne tør stille spørgsmål og teorien bliver forstået i praksis.
Tanya arbejder til dagligt som konsulent, hvor hun rådgiver kunder til at forbedre deres interne processer og den efterfølgende implementering af Jira og Monday.com. Tanya har erfaring i at afholde workshops og undervise i Atlassian produkter for virksomheder. I Tanyas undervisning har hun fokus på at engagere og inddrage kursusdeltagerne og formidle undervisningen ud fra deltagernes individuelle erfaring.
Sarah er uddannet softwareudvikler og arbejder til dagligt med at konfigurere og opgradere i Jira og Confluence. Sarah er certificeret i ACP-610 Projekt admin i Jira. I undervisningen lægger Sarah vægt på at skabe et interaktivt undervisningsmiljø, hvor kursisterne får praktiseret teorien. Hun har ligeledes fokus på at formidle undervisningen på kursisternes individelle niveau.
Aarhus 23. august 2022 | |
Aarhus 22. september 2022 | |
Taastrup 20. oktober 2022 | |
Aarhus 15. november 2022 |
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til data@teknologisk.dk
Få indblik i 10 vigtige kompetencer projektledere bør besidde. Transformation og forandringer er hverdag og kommet for at blive – og projektledere spiller en n...
Læs mereProjektlederuddannelse kan være afgørende for projekters succes. Mange projekter fejler eller er udfordrede på deres mål. Hvordan kan vi opbygge en projektkultur, så...
Det fleste virksomheder drømmer om, at deres udviklingsinitiativer lykkedes. En grundlæggende forudsætning for dette er, at man som virksomhed forstår, at komme effe...