Kurser

1 dags kursus

Jira service management (Jira service desk) administrator

17. januar 2022 Taastrup
22. februar 2022 Taastrup
22. marts 2022 Taastrup
3. maj 2022 Taastrup
DKK  4.999
ekskl. moms
Nr. 89060 P
4
Meget godt
6 anmeldelser

JIRA service management har de senere år fået over 40.000 kunder. Jira service management er ikke kun til IT-afdelinger, men til alle som ønsker en prisvenlig service desk. HR og logistik-afdelinger er eksempler på forretningsenheder, som har haft gavn at implementere en service desk til at samle indkomne henvendelser ét sted, hvorefter de prioriteres og fordeles.

Dette kursus vil give dig en solid introduktion til Jira service management. Du lærer, hvordan den konfigureres samt en række best practice eksempler på, hvordan funktionaliteten bedst muligt udnyttes. Er blevet populær, fordi den tilbyder en brugervenlig og simpel service desk, som er integreret med de øvrige værktøjer fra Atlassian. Jira service management er ITIL-certificeret og fuldt integrerbar med Confluence som knowledge base. Kurset er rettet mod server og datacenter versionerne.

Deltagerprofil

Du ønsker at tilegne dig et grundlæggende kendskab til Jira service management og du har i forvejen kendskab til basal JIRA administration. Måske sidder du og har fået ansvaret for at konfigurere en Service desk?

Udbytte

  • Oprette et service desk projekt, service desk køer og SLA'er
  • Opsætte forespørgelsestyper
  • Linke service desken til Confluence som knowledge base
  • Opsætte og style kundeportalen
  • Tilføje agenter, kunder og JIRA-brugere
  • Oprette og tilpasse automatiserede arbejdsgange

Indhold

  • Introduktion til Jira service management
  • Oprettelse af service desk
  • Opsætning af forespørgelsestyper
  • Oprettelse af køer for service teams
  • Oprettelse af SLA
  • Jira service management og Confluence
  • Oprettelse af Email til at modtage forespørgsler
  • Opsætning og branding af kundeportalen
  • Tilføjelse af service agenter, kunder og andre JIRA-brugere
  • Automatisering af service desken

Anmeldelser af Jira service management (Jira service desk) administrator

4
 
Meget godt Baseret på 6 anmeldelser
Fremragende
Meget godt
Udmærket
Mindre godt
Ikke godt

Kursusmateriale

Kurset bliver afholdt på dansk, men materialet er udviklet af Atlassian og er på engelsk. Ved starten af kurset udleveres et kompendium med slides og øvelser.
23787
Underviser

Fælles for underviserne er at de har arbejdet en årrække i store offentlige og private organisationer. Både som fastansat og konsulent. Underviserne kommer fra aety, som er autoriseret Atlassian Platinum Enterprise Solution Partner og de har alle beskæftiget sig med Atlassians produkter i en årrække. Underviserne hjælper til hverdag offentlige og private organisationer med at implementere Atlassians produkter, heriblandt Jira og Confluence.

Vælg dato

Taastrup
17. januar 2022
Taastrup
22. februar 2022
Taastrup
22. marts 2022
Taastrup
3. maj 2022
Taastrup
8. juni 2022

Få ny inspiration til din kompetence­udvikling

Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.

Indtast venligst et validt navn
Tilmelder nyhedsbrev
Tak for din tilmelding
Teknisk fejl

Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til data@teknologisk.dk