Kurser

Fremragende2 dages konference

Kontorets koordinator

26. - 27. januar 2022 Kolding
29. - 30. marts 2022 Taastrup
17. - 18. maj 2022 Aarhus
DKK  7.999
ekskl. moms
Nr. 72475 A
4,5
Fremragende
42 anmeldelser

Effektivitet og trivsel er i fokus på denne konference. Konferencen henvender sig til koordinatorer og andre, der ønsker et udvalg af konkrete værktøjer til at udnytte tiden bedre og samtidig passe på sig selv.

Bevar overblikket og find overskuddet

Det kan være svært at holde hovedet koldt mellem bunkerne på skrivebordet, møderne og de stramme deadlines.

Som kontorets koordinator er du tit involveret i mange opgaver og har daglig kontakt til mange forskellige mennesker. Med den rette indsigt og de rigtige redskaber - som du bliver introduceret til i løbet af disse to dage - kan du forbedre samarbejdet, udnytte tiden bedre og styrke din egen personlige udvikling og gennemslagskraft. Alt i alt kan du få en hverdag med større effektivitet og trivsel.

 

Udbytte

  • Få redskaber til at blive mere effektiv i hverdagen
  • Afbrydelser og ad hoc-opgaver – sig til og fra på en respektfuld måde
  • Spot forskellige persontyper – og tilpas din kommunikation
  • Få nye vaner og rutiner ved skrivebordet – pas på din krop
  • Styrk din personlige gennemslagskraft

Anmeldelser af Kontorets koordinator

4,5
 
Fremragende Baseret på 42 anmeldelser
Fremragende
Meget godt
Udmærket
Mindre godt
Ikke godt
Dejligt med god afveksling i oplæg, og at det hele blev bundet sammen. Det var tydeligt, at flere foredragsholdere kendte til hinandens oplæg, så de kunne henvise og binde sammen.
 - Naja Elgaard Kuhn Mediq Danmark A/S
Et super godt kursus! Det er ofte svært at finde noget der er relevant for en enlig administrativ medarbejder/sekretær i en faglig organisation - Så det var nogle skønne input og super kompetente mennesker der stod bag. Og fantastisk forplejning!
 - Maiken Riber Olsen Dansk Socialrådgiverforening Region Syd
Jeg er meget positiv. Fik rigtig meget med hjem, som jeg videre vil fordybe mig i og bruge i min hverdag - både arbejdsmæssigt som privat.
 - Liselotte Pheiffer Kolding Musikskole
God planlægning af rækkefølgen på oplæggene, som alle var relevante og spændende at høre på. Det var især rart, at man skulle lave nogle meget forskelligartede øvelser på de forskellige oplæg.
 - Marianne Hesthaven Erhvervsakademi Aarhus
Nogle gode og energiske oplægsholdere. Jeg blev inspireret til at ændre nogle ting i min måde at arbejde på for at gøre det bedre for mig selv.
 - Anja Ullerslev Møller Siemens Gamesa Renewable Energy A/S

Læs også

Læs også om Koordinatoruddannelsen

24851
24856
24855
24857
24858
24860
Underviser

Michael Groser

Michaels speciale er, med persontypeværktøjet Enneagrammet som fundament, at skabe motiverede og effektive medarbejdere. Michael har mere end 20 års erfaring og har en energisk, humørfyldt, seriøs og empatisk undervisnings- og foredrags-stil.

Underviser

Line Ullmann

Line er specialist i effektive arbejdsvaner og underviser i en række emner, der alle bidrager til, at kursusdeltagere får mere ud af deres tid. Emnerne dækker bl.a. Personlig Planlægning og Effektivitet, Kollegasparring, Konflikthåndtering og Kunsten at sige nej på jobbet. Line har undervist siden 2001, og hendes fokus er på at flytte kursusdeltagere fra viden til handling. Med Line som underviser får du engageret og motiverende formidling i et sprog, alle kan forstå. Underviser på Sjælland.

Underviser

Kirsten Andersen

Kirsten er konsulent og forfatter og har igennem en årrække afholdt en lang række kurser og foredrag om inden for mindmaps, forhandling, mødekultur, kommunikation og personlig udvikling. Kirsten er forfatter/medforfatter til en lang række bøger – herunder bl.a. bøgerne ”Visuel Mind Mapping” og ”Bedre mødekultur".

Underviser

Michael Bosholdt

Michael er underviser og foredragsholder. Han har en lang og bred erfaring inden for undervisning og formidling bl.a. fra sin tid i forsvaret. Michael er en engageret og dynamisk underviser, som forstår at gøre stoffet interessant og let forståeligt.

Underviser

Mikael Rasmussen

Mikael Rasmussen har specialiseret sig i stress, trivsel, psykisk arbejdsmiljø og ikke mindst søvn og dens betydning for sundhed og trivsel. Han har lang erfaring i kurser og foredrag inden for stress og trivsel og er en ofte benyttet ekspert i tv og radio.

Underviser

Mads Andreasen

Mads er indehaver af SUND.dk har mange års erfaring, med sundhedsfremme og forebyggelse på arbejdspladser. Mads lægger vægt på at der er energi og humør til stede, når han møder virksomheder og medarbejdere, og har en positiv og involverende tilgang til implementering sundhedsindsatser i virksomhederne.

Underviser

Mads Lønnerup

Mads har arbejdet som konsulent siden 2007, hvor han med skæve vinkler, gejst og entusiasme har undervist i mange forskellige temaer. Han har en meget pragmatisk tilgang til teori, uddannelse og udvikling af mennesker. Mads har altid noget brugbart gemt i ærmet. Underviser i Jylland.

Vælg dato

Kolding
26. - 27. januar 2022
Taastrup
29. - 30. marts 2022
Aarhus
17. - 18. maj 2022

Konferenceprogram

Vis hele programmet
  • Indtjekning og morgenbuffet

  • Åbning af konferencen

  • Effektivitetsgearet: Få mere ud af din arbejdsdag og lær at sige fra

    Mads Lønnerup, Chefkonsulent & Partner, SUPPLEMENT AS

    • Hvad vil det sige at være effektiv?
    • Fuld kontrol over tiden – proaktivitet som vane.
    • Prioritering i praksis – sådan vælger du til og fra.
    • Førstehjælp til en travl hverdag – få konkrete værktøjer til at skabe overblik og struktur.
    • Afbrydelser, ad hoc opgaver, overspringshandlinger – strategier til at håndtere tidsrøvere.
    • Sig til og fra – ligeværdigt og respektfuldt.
    • Opgør med ’flinkeskolen’, det er ok at sige ’nej’ – sådan gør du.
  • Frokost

  • Styrk samarbejdet med bedre kommunikation

    Michael Groser, foredragsholder, underviser og forfatter, Michaelgroser.dk ApS

    Hver dag samarbejder du med mange forskellige personer – få værktøjerne til at blive klogere på forskellighederne, og brug det i din daglige kommunikation.

    • Undgå misforståelser og samarbejdsvanskeligheder – vær bevidst om, hvem du taler med
    • Lær at spotte forskellige persontyper – tilpas din kommunikation
    • Opdag faldruberne i din egen personlige kommunikationsstil

    Hvilken persontype er du selv? Indlægget introducerer modellen ”Enneagrammet”, som beskriver ni forskellige persontyper og deres karakteristika. Inden konferencen får du mulighed for at finde frem til din egen Enneagram-profil og til at læse om de øvrige persontyper.

  • Morgenbuffet

  • Velkommen

  • Sådan forbedrer du løsningen af daglige opgaver med Mind Mapping

    Kirsten Andersen, Selvstændig, Mnemosyne Kurser & Forlag

    I en travl hverdag, kan det være svært at bevare overblikket. Vi laver lister, tager referater og noter og kan nemt drukne i information. Se, hvordan de rette Mind Map teknikker kan gøre din hverdag nemmere.

    • Din hukommelse er bedre end du tror
    • Eksempler på brug af Mind Map fra den helt enkle indkøbsseddel til mere komplekse Mind Maps
    • Visuelt overblik – sådan gør du. Her lærer du grundreglerne
    • Øvelse: Planlægning af en opgave ved hjælp af Mind Map
    • Kom godt i gang med Mind Mapping
  • Kaffe, te og frugt

  • Crash-kursus i Outlook: styr din dag med smarte funktioner, og spar tid!

    Michael Bosholdt, Underviser og ejer, Bosholdt ApS

    Bliv opdateret på nye funktioner i Outlook 2010/2013, og få tips og tricks til at udnytte Outlook endnu smartere og mere effektivt.

    • Lær uopdagede funktioner, der letter din dag og giver bedre overblik.
    • Kalenderfunktioner til mødeplanlægning, indkaldelser og opgavestyring – så nemt er det!
    • Skræddersy Outlook til din dagligdag og dine behov.

    Som deltager får du et praktisk og brugbart opslagsværk, som indeholder de vigtigste elementer fra dagens præsentation, og som du efterfølgende kan bruge som tjekliste og inspiration i hverdagen.

  • Frokost

  • Fra stress til trivsel

    Mikael Rasmussen, Stressekspert

    Alt for mange rammes af stress, og ofte overses de tidlige faresignaler. Hvad kan vi gøre for os selv og vores kolleger for at undgå stress og vende travlheden til balance, trivsel og ny energi?

    • Øgede krav og forventninger – find balancen.
    • Faresignaler og simple afstresningsmetoder, der giver dig overskud.
    • Lær grænsen for, hvor effektiv du kan være, før du får stress.
    • Fra individniveau til gruppe og organisation – stress skal italesættes!
  • Kaffe, te, frugt og kage

  • Frikvarteret – pas på kroppen bag skrivebordet

    Mads Andreasen, Ejer og sundhedsstrategisk rådgiver, cand.scient Idræt og Sundhed, SUND.dk ApS

    Mange timer ved skrivebordet er ikke godt for kroppen – specielt ryggen og nakken. Hør, hvad forskningen siger, vi har brug for, og få inspiration til, hvordan du får bevægelse og arbejdsglæde ind i din hverdag, når du sidder ned i mange timer.

    • Få bevægelse ind på kontoret – sådan integreres bevægelse i arbejdsdagen
    • Få nye vaner og rutiner ved skrivebordet
    • Praktiske øvelser – så nemt er det!
    • Bevar energien hele dagen – smil, og få en gladere krop!
  • Tak for denne gang

  • Indtjekning og morgenbuffet

  • Åbning af konferencen

  • Effektivitetsgearet: Få mere ud af din arbejdsdag og lær at sige fra

    Line Lou Ullmann, selvstændig konsulent og underviser

    • Hvad vil det sige at være effektiv?
    • Fuld kontrol over tiden – proaktivitet som vane.
    • Prioritering i praksis – sådan vælger du til og fra.
    • Førstehjælp til en travl hverdag – få konkrete værktøjer til at skabe overblik og struktur.
    • Afbrydelser, ad hoc opgaver, overspringshandlinger – strategier til at håndtere tidsrøvere.
    • Sig til og fra – ligeværdigt og respektfuldt.
    • Opgør med ’flinkeskolen’, det er ok at sige ’nej’ – sådan gør du.
  • Frokost

  • Styrk samarbejdet med bedre kommunikation

    Michael Groser, foredragsholder, underviser og forfatter, Michaelgroser.dk ApS

    Hver dag samarbejder du med mange forskellige personer – få værktøjerne til at blive klogere på forskellighederne, og brug det i din daglige kommunikation.

    • Undgå misforståelser og samarbejdsvanskeligheder – vær bevidst om, hvem du taler med
    • Lær at spotte forskellige persontyper – tilpas din kommunikation
    • Opdag faldruberne i din egen personlige kommunikationsstil

    Hvilken persontype er du selv? Indlægget introducerer modellen ”Enneagrammet”, som beskriver ni forskellige persontyper og deres karakteristika. Inden konferencen får du mulighed for at finde frem til din egen Enneagram-profil og til at læse om de øvrige persontyper.

  • Morgenbuffet

  • Velkommen

  • Sådan forbedrer du løsningen af daglige opgaver med Mind Mapping

    Kirsten Andersen, Selvstændig, Mnemosyne Kurser & Forlag

    I en travl hverdag, kan det være svært at bevare overblikket. Vi laver lister, tager referater og noter og kan nemt drukne i information. Se, hvordan de rette Mind Map teknikker kan gøre din hverdag nemmere.

    • Din hukommelse er bedre end du tror
    • Eksempler på brug af Mind Map fra den helt enkle indkøbsseddel til mere komplekse Mind Maps
    • Visuelt overblik – sådan gør du. Her lærer du grundreglerne
    • Øvelse: Planlægning af en opgave ved hjælp af Mind Map
    • Kom godt i gang med Mind Mapping
  • Kaffe, te og frugt

  • Crash-kursus i Outlook: styr din dag med smarte funktioner, og spar tid!

    Michael Bosholdt, Underviser og ejer, Bosholdt ApS

    Bliv opdateret på nye funktioner i Outlook 2010/2013, og få tips og tricks til at udnytte Outlook endnu smartere og mere effektivt.

    • Lær uopdagede funktioner, der letter din dag og giver bedre overblik.
    • Kalenderfunktioner til mødeplanlægning, indkaldelser og opgavestyring – så nemt er det!
    • Skræddersy Outlook til din dagligdag og dine behov.

    Som deltager får du et praktisk og brugbart opslagsværk, som indeholder de vigtigste elementer fra dagens præsentation, og som du efterfølgende kan bruge som tjekliste og inspiration i hverdagen.

  • Frokost

  • Fra stress til trivsel

    Mikael Rasmussen, Stressekspert

    Alt for mange rammes af stress, og ofte overses de tidlige faresignaler. Hvad kan vi gøre for os selv og vores kolleger for at undgå stress og vende travlheden til balance, trivsel og ny energi?

    • Øgede krav og forventninger – find balancen.
    • Faresignaler og simple afstresningsmetoder, der giver dig overskud.
    • Lær grænsen for, hvor effektiv du kan være, før du får stress.
    • Fra individniveau til gruppe og organisation – stress skal italesættes!
  • Kaffe, te, frugt og kage

  • Frikvarteret – pas på kroppen bag skrivebordet

    Mads Andreasen, Ejer og sundhedsstrategisk rådgiver, cand.scient Idræt og Sundhed, SUND.dk ApS

    Mange timer ved skrivebordet er ikke godt for kroppen – specielt ryggen og nakken. Hør, hvad forskningen siger, vi har brug for, og få inspiration til, hvordan du får bevægelse og arbejdsglæde ind i din hverdag, når du sidder ned i mange timer.

    • Få bevægelse ind på kontoret – sådan integreres bevægelse i arbejdsdagen
    • Få nye vaner og rutiner ved skrivebordet
    • Praktiske øvelser – så nemt er det!
    • Bevar energien hele dagen – smil, og få en gladere krop!
  • Tak for denne gang

  • Indtjekning og morgenbuffet

  • Åbning af konferencen

  • Effektivitetsgearet: Få mere ud af din arbejdsdag og lær at sige fra

    Mads Lønnerup, Chefkonsulent & Partner, SUPPLEMENT AS

    • Hvad vil det sige at være effektiv?
    • Fuld kontrol over tiden – proaktivitet som vane.
    • Prioritering i praksis – sådan vælger du til og fra.
    • Førstehjælp til en travl hverdag – få konkrete værktøjer til at skabe overblik og struktur.
    • Afbrydelser, ad hoc opgaver, overspringshandlinger – strategier til at håndtere tidsrøvere.
    • Sig til og fra – ligeværdigt og respektfuldt.
    • Opgør med ’flinkeskolen’, det er ok at sige ’nej’ – sådan gør du.
  • Frokost

  • Styrk samarbejdet med bedre kommunikation

    Michael Groser, foredragsholder, underviser og forfatter, Michaelgroser.dk ApS

    Hver dag samarbejder du med mange forskellige personer – få værktøjerne til at blive klogere på forskellighederne, og brug det i din daglige kommunikation.

    • Undgå misforståelser og samarbejdsvanskeligheder – vær bevidst om, hvem du taler med
    • Lær at spotte forskellige persontyper – tilpas din kommunikation
    • Opdag faldruberne i din egen personlige kommunikationsstil

    Hvilken persontype er du selv? Indlægget introducerer modellen ”Enneagrammet”, som beskriver ni forskellige persontyper og deres karakteristika. Inden konferencen får du mulighed for at finde frem til din egen Enneagram-profil og til at læse om de øvrige persontyper.

  • Morgenbuffet

  • Velkommen

  • Sådan forbedrer du løsningen af daglige opgaver med Mind Mapping

    Kirsten Andersen, Selvstændig, Mnemosyne Kurser & Forlag

    I en travl hverdag, kan det være svært at bevare overblikket. Vi laver lister, tager referater og noter og kan nemt drukne i information. Se, hvordan de rette Mind Map teknikker kan gøre din hverdag nemmere.

    • Din hukommelse er bedre end du tror
    • Eksempler på brug af Mind Map fra den helt enkle indkøbsseddel til mere komplekse Mind Maps
    • Visuelt overblik – sådan gør du. Her lærer du grundreglerne
    • Øvelse: Planlægning af en opgave ved hjælp af Mind Map
    • Kom godt i gang med Mind Mapping
  • Kaffe, te og frugt

  • Crash-kursus i Outlook: styr din dag med smarte funktioner, og spar tid!

    Michael Bosholdt, Underviser og ejer, Bosholdt ApS

    Bliv opdateret på nye funktioner i Outlook 2010/2013, og få tips og tricks til at udnytte Outlook endnu smartere og mere effektivt.

    • Lær uopdagede funktioner, der letter din dag og giver bedre overblik.
    • Kalenderfunktioner til mødeplanlægning, indkaldelser og opgavestyring – så nemt er det!
    • Skræddersy Outlook til din dagligdag og dine behov.

    Som deltager får du et praktisk og brugbart opslagsværk, som indeholder de vigtigste elementer fra dagens præsentation, og som du efterfølgende kan bruge som tjekliste og inspiration i hverdagen.

  • Frokost

  • Fra stress til trivsel

    Mikael Rasmussen, Stressekspert

    Alt for mange rammes af stress, og ofte overses de tidlige faresignaler. Hvad kan vi gøre for os selv og vores kolleger for at undgå stress og vende travlheden til balance, trivsel og ny energi?

    • Øgede krav og forventninger – find balancen.
    • Faresignaler og simple afstresningsmetoder, der giver dig overskud.
    • Lær grænsen for, hvor effektiv du kan være, før du får stress.
    • Fra individniveau til gruppe og organisation – stress skal italesættes!
  • Kaffe, te, frugt og kage

  • Frikvarteret – pas på kroppen bag skrivebordet

    Mads Andreasen, Ejer og sundhedsstrategisk rådgiver, cand.scient Idræt og Sundhed, SUND.dk ApS

    Mange timer ved skrivebordet er ikke godt for kroppen – specielt ryggen og nakken. Hør, hvad forskningen siger, vi har brug for, og få inspiration til, hvordan du får bevægelse og arbejdsglæde ind i din hverdag, når du sidder ned i mange timer.

    • Få bevægelse ind på kontoret – sådan integreres bevægelse i arbejdsdagen
    • Få nye vaner og rutiner ved skrivebordet
    • Praktiske øvelser – så nemt er det!
    • Bevar energien hele dagen – smil, og få en gladere krop!
  • Tak for denne gang

Få ny inspiration til din kompetence­udvikling

Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.

Indtast venligst et validt navn
Tilmelder nyhedsbrev
Tak for din tilmelding
Teknisk fejl

Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til data@teknologisk.dk

Vil du vide mere?

Har du styr på en effektiv referatteknik?

Referatteknik indebærer mange ting. Man skal både lytte, forstå, sammentrænge, formulere og notere på samme tid.

Læs mere