Kurser

365 dages online kursus 
Online læring, der kan tages, når det passer dig

Online kursus: Marketing in the Digital Age

Tilmelding

Få adgang til online kurset.
Tilgængeligt i 365 dage.
DKK  1.499
ekskl. moms
Nr. 90891 P

Få helt styr på sociale medier og søgemaskiner, og bliv fortrolig med begreber som SEO, SEM og The Digital Marketing Funnel. Med kurset bliver du klædt på, til at kunne udarbejde din egen digitale marketingsstrategi. Kurset foregår på engelsk og er tilgængeligt online i 365 dage.

Online kursus

Den grundlæggende værktøjskasse til digital marketing

Marketing er konstant i forandring, og med internettets mange platforme, er mulighederne mange. På kurset får du styr på, hvordan din virksomhed bliver synlig, og hvordan du bedst interagerer med dine kunder digitalt.

Deltagerprofil

Kurset er for dig, der arbejder som kommunikations- og marketingsmedarbejder, og som enten ønsker at implementere- eller allerede benytter digitale platforme til virksomhedens kommunikation.

Udbytte

  • Lær hvordan du når ud til dine kunder via digitale platforme
  • Få styr på søgemaskiner med Search Engine Marketing (SEM) og Search Engine Optimization (SEO)
  • Lær at håndtere henvendelser på digitale kanaler som f.eks. sociale medier, så din virksomhed opretholder et godt omdømme
  • Bliv introduceret til udarbejdelse af en effektiv digital marketingsstrategi

Det får du på onlinekurset

Vi sørger for at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære

Undervisning på engelsk

Undervisning på engelsk

Indhold

Reaching Customers Digitally
  • Lær at nå ud til dine kunder med den rigtige marketingsstrategi. Lær om digital marketing planlægning og de sociale mediers rolle i marketing.
Helping Customers Find You
  • Forbrugere benytter Google til at finde information om produkter og tjenester. For at din virksomhed bliver synlig for kunderne, er du nødt til at benytte Search Engine Marketing (SEM). Få et overblik over både Search Engine Marketing (SEM) og Search Engine Optimization (SEO), så du kan optimere din synlighed på søgemaskinerne.
Managing Your Corporate Reputation Online
  • Sociale medier, anmeldelsessider og digitale netværk er måder, du kan nå ud til dine kunder. Disse kanaler er dog også steder, hvor forbrugerne kan bedømme og klage over virksomheder, og det er derfor vigtigt at have gode online kommunikative færdigheder. Få værktøjerne til at kommunikere effektivt på de digitale kanaler med dette kursus.

 

Tidsforbrug

Denne kursuspakke indeholder 3 kurser

Form

Denne online kursuskollektion består af flere forskellige kurser, som du ved tilmelding har adgang til i 365 dage. Hvert enkelt kursus er opdelt i flere kursusmoduler, som du via en oversigtsmenu kan tage i den rækkefølge, du ønsker. Modulerne indeholder lyd, billeder og tekst, der gennemgår kursusindholdet. Nogle moduler indeholder små videofilm med scenarier og cases. Ved hvert kursus har du mulighed for at teste din forståelse af indholdet med tests, som du kan tage både før, under og efter kurset. Du gennemfører kursusmodulerne via din computer eller tablet med lyd og adgang til Internettet. Du kan selv styre, hvornår du vil tage modulerne – og de kan sættes på pause undervejs. Der bliver indsat bogmærker undervejs, der hvor du er nået til, så du altid har mulighed for at fortsætte, hvor du sidst kom til.

Læs mere om vores online kurser og se svar på dine spørgsmål (FAQ).

Søgte du et andet online kursus?

Vi tilbyder over 7.000 forskellige online kurser inden for mange forskellige områder. Kontakt os på tlf. 72203000 eller kurser@teknologisk.dk, så vi kan hjælpe med at imødekomme dit behov.

Se desuden listen over vores udvalgte online kurser.

Køb online kurser til flere

Er I en afdeling, en hel virksomhed eller blot flere personer, der ønsker adgang til online kurser, så kontakt os og få et tilbud på tlf. 72203000 eller kurser@teknologisk.dk.

Bemærkninger

Kurset afholdes i samarbejde med en partner.

Få ny inspiration til din kompetence­udvikling

Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.

Indtast venligst et validt navn
Tilmelder nyhedsbrev
Tak for din tilmelding
Teknisk fejl

Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til data@teknologisk.dk