TI-POD - EP #64: Hvordan håndterer man bedst kundeklager?

Kursusadministration

Kontakt os

Indtast venligst et validt navn
Eller dit telefonnummer
Sender besked
Tak for din besked
Vi beklager

På grund af en teknisk fejl kan din henvendelse desværre ikke modtages i øjeblikket. Du er velkommen til at skrive en mail til Send e-mail eller ringe til +45 72 20 30 00.

Billede af høretelefoner, varm kaffe og en mobil - Teknologisk Instituts podcast-billede

TI-POD - EP #64: Hvordan håndterer man bedst kundeklager?

Hvordan håndterer man kundeklager på den bedst mulige måde? 

Dét ved Leon Birdi alt om! I episode #64 gør Leon os klogere på, hvorfor det er vigtigt at håndtere kundeklager, og hvordan man gør det på den bedst mulige vis. 

De fleste har jo nok prøvet at have en dårlig oplevelse, enten med et produkt eller i en forretning, hvilket kan være svært at undgå. Det vigtig er dog, hvordan virksomheden håndterer deres kunder og "den dårlige oplevelse". 

Desuden giver Leon også gode råd til, hvordan man kan forebygge kundeklager. Hør hvordan i din podcastapp eller afspil episoden nedenfor.

Lyt til episode #64 her:

Udvalgte kurser i emnet: 

Artikel om kundeservice: 

Teaservideo: 

​Abonner på TI POD

Find podcasten TI Pod i Apple Podcast, på Spotify (eller anden podcast-app) og vælg ”abonner”. Du er også velkommen til at give os en anmeldelse, hvis du har lyst.

 

<< Tilbage til oversigt