
TI-POD - EP #64: Hvordan håndterer man bedst kundeklager?
Hvordan håndterer man kundeklager på den bedst mulige måde?
Lige netop dét ved Leon Birdi alt om! I episode #64 gør Leon os klogere på, hvorfor det er vigtigt at håndtere kundeklager, og hvordan man gør det på den bedst mulige vis.
De fleste har jo nok prøvet at have en dårlig oplevelse, enten med et produkt eller i en forretning. Det væsentlige er, hvordan virksomheden håndterer deres kunder, når de har haft en dårlig oplevelse.
Desuden giver Leon også gode råd til, hvordan man kan bedst muligt kan forebygge kundeklager.
Lyt til episode #64 her:
Udvalgte kurser i emnet:
Teaservideo:
Abonnér på TI POD
Find podcasten TI Pod i Apple Podcast, på Spotify (eller anden podcast-app) og vælg ”abonnér”. Du er også velkommen til at give os en anmeldelse, hvis du har lyst.