
Presse - Logoer og brandguide
Siden 1906 har Teknologisk Institut skabt forbedringer for erhvervsliv, samfund og mennesker gennem ny teknologi. En ambition, der skal være synlig i alt, hvad vi foretager os.
Derfor har vi i 2018 udviklet en ny visuel identitet, som reflekterer vores vision, historie og rolle. Identiteten er inspireret af vores historie, rolle og daglige arbejde med at finde nye løsninger.
I den nye brandguide kobler vi design med vores brands historie. Med den kommunikerer vi klart, hvem vi er og hvad vi står for.
Brandguide
Logo
Teknologisk Instituts logoer er ophavsretligt beskyttet. Logoer må derfor alene anvendes af kunder og andre samarbejdspartnere efter forudgående skriftlig tilladelse fra Direktionssekretariatet.
Spørgsmål om anvendelse af Instituttets navn og logo - herunder sagsbehandlingstid - skal altid rettes til vores juridiske afdeling via mail til legal@dti.dk
Her finder du følgende logoer:
Teknologisk Institut, Danish Technological Institute, Dancert, Danfysik.
Datterselskaber