Dialog og involvering - Viden om bruger- og kundebehov

Signe  Skov-Hansen

Jeg er din kontaktperson

Skriv til mig

Indtast venligst et validt navn
Eller dit telefonnummer
Sender besked
Tak for din besked
Vi beklager

På grund af en teknisk fejl kan din henvendelse desværre ikke modtages i øjeblikket. Du er velkommen til at skrive en mail til Send e-mail eller ringe til +45 72 20 27 68.

Det er et billede af ter orange lænestole

Dialog og involvering - Viden om bruger- og kundebehov

Styrk din virksomheds produktudvikling og opnå større træfsikkerhed i markedet ved at spørge brugerne og kunderne, hvad de vil have, og inddrag dem i udviklingen.

Involvering skaber nye muligheder
Hvorfor er det så vigtigt at vide, hvad brugerne og kunderne tænker, føler, gør og siger mellem linjerne? Du opnår langt højere tilfredshed og loyalitet, hvis nuværende og nye produkter og services bygger på indsigter, som du ikke kan få på anden vis end ved at inddrage dem i udviklingen.

Fejl! Men undgå at fejle på markedet
Et år efter lancering er 80 procent af nye produkter ikke længere på hylderne. Derfor er det afgørende at fejle tidligt, da det er en yderst omkostningstung affære at komme for langt med udviklingen af noget, der ender med at fejle. Med viden fra brugerne og kunderne kan du fejle tidligt, styrke udviklingen af produkter og services og på den måde optimere chancerne for succes.

Hvordan kommer du i gang?
Der er mange tilgange til at inddrage brugere og kunder - interview, observation, test af prototyper osv. Og en kombination af flere tilgange giver et bedre resultat, hvor du får indblik i såvel sagte som usagte behov. På den måde kan du både give brugerne, hvad de vil have, og hvad de ikke vidste, de havde brug for. Vi finder ud af, hvor det gavner din virksomhed bedst at inddrage brugerne eller kunderne, og vi bidrager til at opbygge en proces, der omsætter indsigter til konkrete succeser.

Kender du din virksomheds reelle omkostninger til udvikling af produkter og services, som brugerne eller kunderne ikke har brug for?

  • Du kan komme i gang med dialog og involvering af kunder og brugere allerede i dag – vi tilbyder:


En mand rådgiver en anden mand


Kortere og længerevarende innovationsforløb
Mennesker er kilden til de bedste resultater, og de bedste resultater opstår via processer, der er styret af det rette mix af viden, mindset, prasis, virkelighed, bæredygtighed og relationer. Vores speciale er at udfordre de valg, du plejer at tage, via viden og metoder, der skaber struktur og overblik. Målet er en vedvarende forandring. Kontakt os for at høre mere om forløb med brugerne eller kunderne i centrum.


Det er et billede af en grøn væg, hvorpå der hænger et ur.


Facilitering af arrangementer og workshops
Nogle gange kræver små som store arrangementer styring udefra - hvad enten det er interne for medarbejderne eller eksterne for kunderne. Ikke alene giver det dig frie hænder til at deltage, men det giver også din arbejdsplads mulighed for input og inspiration fra nye kilder. Kontakt os for at høre mere om facilitering af arrangementer omhandlende bruger- og kundeinvolvering.


En person står og holder et oplæg for en gruppe af mennesker.


Uddannelse og opkvalificering
Hos os er innovation et fag, vi sætter en ære i at udvikle og forfine hver dag. Og det kan komme dig til gode gennem vores forskellige kurser og opkvalificeringsforløb. Målet er at give dig de redskaber, du har brug for i din hverdag til at skabe de ønskede resultater. Følgende kurser tilbyder vi også som lukkede kurser hos din virksomhed:


På billedet er en konferencesal med masser af borde, hvor der står flaskevand på.


Oplæg og inspirationsmøder
Det kræver påvirkning udefra at begynde at tænke i nye retninger - og nogle gange skal der ikke så meget til. Et oplæg eller inspirationsmøde kan være kilden til nytænkning. Du får et tiltrængt afbræk fra drift og hverdag, som skaber nye ideer og muligheder for din virksomhed. Kontakt os for at høre mere om, hvordan vi kan inspirere dig inden for bruger- og kundeinvolvering.