Lær, hvordan du etablerer et godt samarbejde på tværs af praksis og effektive serviceværdistrømme med de 5 væsentligste, operationelle practices, som ITIL 4 anbefaler. Du får 5 dages pensum på kun 3 dage.
På kurset lærer du at forstå og anvende de begreber, der er dækket af de fem ITIL Management Practices:
Du lærer om både de strategiske og operationelle niveauer og om hvordan du maksimerer værdien af de 5 practices.
Dette kursus målrettet dig, der:
Det er en forudsætning, at du har en ITIL® 4 Foundation certificering for kunne deltage på kurset.
Vi sørger for at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære
Certificeret underviser
Fuld forplejning
Certificering / eksamen
Materiale på engelsk
Undervisning på dansk
Kursus er en samling af nedenstående 5 individuelle kurser. På kun 3 dage får du hele pensum for følgende kurser:
Når du har været gennem kurset, har du en dyb forståelse for de 5 nævnte ITIL ® 4 practices, og har redskaber til at implementere og videreudvikle disse practices i din egen organisation ud fra et ITIL-perspektiv.
Kurset er meget intensivt, og du skal afsætte god tid til forberedelse før kurset. Derudover skal du sikre dig, at du har mulighed for at læse op til eksamen, som finder sted på et selvvalgt tidspunkt efter kurset.
Kurset afholdes på dansk med engelske kursusmaterialer og engelsk eksamen.
Materialet er elektronisk og du bedes medbringe din egen PC, så du har adgang til materialet under kurset. Kursusmaterialet er inkluderet i prisen og du får adgang til materialet i god tid før kurset.
Du kan læse mere om eksamensformen her.
Der er 60 spørgsmål i testen, og du skal svare rigtigt på mindst 39 spørgsmål (65%) for at bestå certificeringen.
Ved beståelse får du udstedt et certifikat og titlen “ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support and Fulfil”.
Det er en forudsætning, at du har bestået ITIL® 4 Foundation-eksamen for at kunne deltage i eksamen på dette kursus.
Kurset afholdes i samarbejde med en partner.
“The ITIL® courses on this page are offered by Peopleteam ATO of AXELOS Limited.”
ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
Undervisningen varetages af Johnny, der har mere end 20 års praktisk erfaring med IT Service Management. Johnny er ITIL Expert, akkrediteret ITIL instruktør og er en særdeles erfaren underviser, ligesom han har stor erfaring med Service desk og personaleledelse. Johnny formår på en særlig måde at gøre stoffet praktisk anvendeligt og nærværende.
Ballerup 7. - 9. oktober 2024 | |
Ballerup 7. - 9. april 2025 |
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til kurser@teknologisk.dk