Microsoft Dynamics 365 Customer Service giver enhver organisationen mulighed for at opnå succes med kundeservice. På kurset får du indsigt i brug af værktøjer til automatisering af sagsoprettelser og køadministration, så du kan arbejde effektivt med jeres kunder og sagsbehandling.
Kurset er for dig, som gerne vil lære at anvende Customer Service funktionerne i Microsoft Dynamics 365. Kurset er endvidere rettet mod rollen som Microsoft Certified: Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant Associate.
Du forventes at have et grundlæggende kendskab til Microsoft Dynamics 365 svarende til kurset Microsoft Dynamics 365 Fundamentals Customer Engagement Apps [MB-910T00].
Vi sørger for at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære
Kursusbevis
Erfaren underviser
Certificeret underviser
Fuld forplejning
Øvelser og inddragelse
Materiale på engelsk
Undervisning på dansk
Gratis parkering
Dette kursus er rettet mod eksamen MB-230 Microsoft Dynamics 365 Customer Service og ved beståelse opnår du certificeringen Microsoft Certified: Dynamics 365 Customer Service Functional Consultant Associate. Du skal bestille og betale særskilt for din eksamen.
Microsoft skriver dette om eksamen MB-230:
Undervisningen varetages af en erfaren underviser fra Teknologisk Instituts netværk bestående af branchens dygtigste undervisere.
Aarhus 14. - 17. november 2023 | |
Taastrup 11. - 14. december 2023 |
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til data@teknologisk.dk
Microsoft Dynamics 365 er Microsofts cloudbaserede platform, som i dag anvendes af flere og flere virksomheder. Bliv klogere på Microsoft Dynamics 365!
Læs mereBliv klogere på CRM-systemet i Dynamics 365! Besøg siden, og se valgmulighederne inden for Microsoft Dynamics 365 - CRM.