NIZE Equipment

Troels Behrenthz Andersen

Jeg er din kontaktperson

Skriv til mig

Indtast venligst et validt navn
Eller dit telefonnummer
Sender besked
Tak for din besked
Vi beklager

På grund af en teknisk fejl kan din henvendelse desværre ikke modtages i øjeblikket. Du er velkommen til at skrive en mail til Send e-mail eller ringe til +45 72 20 16 89.

billede af en kvinde foran nogle billeder

NIZE Equipment

Om virksomheden

NIZE Equipment, der er placeret i Odder, lever af at sælge maskiner, der kan printe på en lang række forskellige materialer og objekter. Service har ligget i virksomhedens DNA fra starten og med hjælp fra service-konsulenterne udviklede NIZE equipment en ny stribe servicekoncepter.

Udfordring

Det var som sådan ikke en udfordring, der fik Mette Meyer Thuesen til at kontakte service-konsulent Troels B. Andersen fra Teknologisk Institut. Mette Meyer Thuesen og hendes direktør var interesserede i at få inspiration til nye services, at udvide deres allerede eksisterende servicetilbud samt arbejde med dataopsamling og fjernmonitorering af deres udstyr, for at kunne tilbyde Business Intelligence rapporter. ”Ideerne byggede på det, vi troede, kunderne havde brug for. Efter workshoppen gik vi i gang med at undersøge, om vores antagelser nu også var rigtige. Troels og jeg kontaktede udvalgte kunder og leverandører, for at interviewe dem og trykprøve vores ideer. Det kom der mange fine snakke ud af. Nogle af vores antagelser blev bekræftet, andre afkræftet. Alt i alt var det meget interessant og lærerigt. Det er altid klogt at gå ud og spørge kunderne, hvad de faktisk har behov for” fortæller Mette Meyer Thuesen.

Forløb

Forløbet bestod af workshops med medarbejdere fra salg, marketing og service, hvor de med hjælp fra brainstorms og faglige diskussioner fik indsamlet gode ideer og nye servicekoncepter blev endevendt.

Resultat

Gennem de ovennævnte kundeinterviews fandt virksomheden ud af, at der var stor interesse for specialtræning.

Allerede nu arrangeres temadage og events, og virksomheden undersøger muligheden for at udbygge dem, hvor der i højere grad tages udgangspunkt i kundernes behov. Det kunne f.eks. være en mere avanceret type træning, hvor operatørerne trænes i at bruge specielle features på maskinerne, software træning, robot træning og meget mere – alt efter hvad kunderne efterspørger.

 

Vi vil gerne være på forkant og kunne kontakte kunden, når udstyret opfører sig unormalt. Dermed sikrer vi kunden maksimal oppetid på maskinen. Desuden kunne det være spændende at integrere data fra vores maskiner med kundens Business Intelligence system

- Mette Meyer Thuesen, Service Manager, NIZE Equipment