
Innovationsledelse - Serviceudvikling
Vælg side
Serviceudvikling er afgørende for virksomheder, der vil skabe vækst og levere ydelser, der opfylder både kundernes behov og virksomhedens forretningsmål. Hos Teknologisk Institut hjælper vi dig med at udvikle og implementere services, der gør en reel forskel – både for kunderne og din virksomheds bundlinje.
Vi tilbyder sparring og konkret hjælp til udvikling af nye serviceinitiativer, særligt til produktionsvirksomheder og B2B-virksomheder. Gennem de seneste år har vi arbejdet tæt sammen med danske virksomheder om at identificere, designe og implementere nye servicemodeller og eftermarkedsløsninger, der udvider forretningen og øger omsætningspotentialet. Det er bl.a. sket gennem projekterne Servitize.DK og Fremtidens Bæredygtige Servicekoncepter, hvilket du kan læse mere om på servitize.dk.
Styrk din forretning med serviceudvikling
Vores tilgang til serviceudvikling sikrer, at nye services integreres tæt på jeres kerneforretning som et naturligt led i den kommercielle udvikling. Vi hjælper med at udvikle servicekoncepter, der enten styrker jeres eksisterende produkter eller tilføjer digitale elementer til produktprogrammet.
Målet er at skabe services, der både opfylder kundernes behov, knytter dem tættere til jer og giver jer en markant differentiering i markedet.
Uanset om det handler om at integrere digitale services, udvide servicepakker eller udvikle helt nye forretningsområder, står vores specialister klar til at hjælpe jer godt fra idé til implementering.
Vi er med igennem hele processen – fra analyse til lancering – og sikrer et solidt beslutningsgrundlag, så serviceudvikling bliver en integreret del af jeres forretning og øger værdiskabelsen.
Har du brug for sparring om serviceudvikling eller inspiration til nye initiativer? Kontakt Tobias Uhd på tobu@teknologisk.dk / 7220 1849 for at høre mere.
Læs også mere om innovationsledelse og se, hvordan strategi og serviceudvikling kan styrke din virksomheds udvikling.