Kurser

Kursusadministration

Brug for hjælp?

  • Gregersensvej 8
  • 2630 Taastrup
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Forskerparken Fyn, Forskerparken 10F
  • 5230 Odense M
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Teknologiparken Kongsvang Allé 29
  • 8000 Aarhus C
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • NordsøcentretPostboks 104
  • 9850Hirtshals
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Gammel Ålbovej 1
  • 6092Sønder Stenderup
Google MapsApple MapsRejseplanen

ITIL® kurser

Lær hvordan du professionelt planlægger og styrer virksomhedens IT Service Management opgaver med kurser i ITIL®.

ITIL® er best practice for IT Service Management, som bruges af tusinder af organisationer verden over.

På alle ITIL® kurser bliver der undervist af kompetente specialister. Vi har ITIL® kurser på både dansk og engelsk og mulighed for certificering.

The ITIL® Accredited Training Organization logo is a trade mark of AXELOS Limited

Læs mere
Alle priser er ekskl. moms
Alle priser er ekskl. moms
  • Afholdelsesgaranti
  • Ledig plads
  • Fyldt

DKK8.999 kr
-50% 

%Black Friday
DKK4.500kr
T.o.m. 27/11 2020

ITIL® 4 Foundation

Nr. 90359 A
2 dages kursus
Næste afholdelse 11/2 2021
  • Taastrup
    3. til 4. december 202003/12 - 04/12 2020
  • Taastrup
    28. til 29. januar 202128/1 - 29/1 2021 -50%
  • Aarhus
    11. til 12. februar 202111/2 - 12/2 2021
  • Taastrup
    1. til 2. marts 202101/3 - 02/3 2021 -50%
Vis flere datoer
Lær om ITIL® 4 og få en forståelse for ITIL® 4’s service management framework og koncepter. Du introduceres til styringen af moderne IT-understøttede services og der er særlig vægt på struktur, grundlæggende koncepter og terminologi. Kurset varer 2 dage, og du får eksamensvoucher, så du kan tage den tilhørende certificering online, når du vil. For courses in English, please go to the bottom of this page.

Pris efter aftale

ITIL® 4 Foundation BRIDGE

Nr. 90358 A
1 dags kursus
Tilbydes som firmakursus.
  • Tilbydes som firmakursus.
På kun 1 dag får du den viden, der skal til for få opgraderet dit ITIL® v3 Foundation certifikat til ITIL® 4 Foundation. Vi lægger vægt på forskelle og ligheder i forhold til ITIL® v3 samt naturligvis nyheder i ITIL 4. Når kurset er omme, er du klar til at gennemføre din ITIL® 4 Foundation certificering.

Pris efter aftale

ITIL® Foundation v3

Nr. 88751 A
3 dages kursus
Tilbydes som firmakursus.
  • Tilbydes som firmakursus.
Du får et godt kendskab til ITIL ® terminologien og bliver klædt på til at tænke i processer og procesforbedringer. ITIL er både et fælles sprog for IT-professionelle – og et internationalt anerkendt rammeværk for at levere gode digitalt understøttede services.Kurset giver dig kompetencer på Foundation niveau, i henhold til ITIL version 3. Kurset kan afsluttes med en certificering på den sidste kursusdag. Prisen for certificering er ikke indeholdt i kursusprisen.

DKK3.995 kr
 

Succesfuld Incident Management

Nr. 90269 A
1 dags kursus
Næste afholdelse 21/12 2020
  • Taastrup
    21. december 202021/12 2020
  • Taastrup
    12. februar 202112/2 2021
  • Taastrup
    14. juni 202114/6 2021
  • Taastrup
    6. september 202106/9 2021
Vis flere datoer
Sagsløsning i praksis – med anerkendte metoder fra ITIL® Lær om de konkrete og anerkendte teknikker til at hjælpe dine brugere hurtigst muligt og på den mest effektive måde. Når du er færdig med kurset, kan du følge best practice for en af de allervigtigste processer i IT Support – nemlig incident processerne.

DKK3.995 kr
 

Optimal videndeling i service desken

Nr. 90270 A
1 dags kursus
Næste afholdelse 10/3 2021
  • Taastrup
    10. marts 202110/3 2021
  • Taastrup
    11. juni 202111/6 2021
  • Taastrup
    17. september 202117/9 2021
  • Taastrup
    29. november 202129/11 2021
Få nye værktøjer til knowledge management i Service desken. Lær konkrete metoder til videndeling/knowledge management. Metoderne kan bruges både til personlig vidensopsamling – og til at forbedre hele afdelingens knowledge management, så dagligdagens support forbedres i forhold til hurtigere og mere korrekte løsninger til brugerne og/eller dig selv.

DKK9.995 kr
 

SDComm© - Kommunikationsuddannelsen for Service desk medarbejdere

Nr. 90561 A
NYT
3 dages kursus
Næste afholdelse 3/3 2021
  • Taastrup
    3. til 5. marts 202103/3 - 05/3 2021
  • Taastrup
    22. til 24. september 202122/9 - 24/9 2021
Lær at udvikle en effektiv Service desk, der skaber værdi for brugerne. Som Service desk medarbejder kan det svært at efterleve krav om øget effektivitet samtidig med at bevare et højt serviceniveau. På 3 dage lærer du at yde den optimale service ud fra bruger og situation. Og du kan gøre det gennem let anvendelige teknikker, som er lige til at bruge, når du kommer hjem.

 

Hvad er ITIL® 4?

ITIL ® 4 er både et fælles sprog for IT-professionelle – og et internationalt anerkendt rammeværk til at levere gode digitalt understøttede services. ITIL 4 bygger på mere end 30 års ITSM-erfaringer, der er opsamlet, konsolideret og opdateret af IT-professionelle fra mange forskellige forretningsområder.

ITIL 4 har udviklet sig til at levere en end-to-end Digital Operating Model og Service Value Chain, der dækker leverance og vedligeholdelse af IT- og digitale services. I den nye ITIL 4 er også integreret DevOps, Lean IT og agil udvikling

Hvad er fordelene ved ITIL®?

  • Skaber en fælles referenceramme gennem sprogbrug og begreber på tværs af leverandører og kunder
  • Definerer de nødvendige roller
  • Er med til at sikre at fokus er på kundens ønsker og behov
  • Forudsigelige og konsekvente processer ved brugen af Best Practice processer
  • Bedre udnyttelse af kompetencer og erfaringer
  • Reducerede omkostninger

ITIL® kursus

Er du på udkig efter et kursus i ITIL, findes der flere niveauer:

  • ITIL® 4 Foundation
  • ITIL Specialist
  • ITIL Strategist
  • ITIL Leader
  • ITIL Master

På Teknologisk Institut udbyder vi ITIL® 4 Foundation, ITIL v. 3 og Practitioner. Derudover har vi et 1-dagskursus i ITIL Overblik.

Vi afholder gerne firmakurser på både dansk og engelsk, hvis I er flere fra samme firma, der skal samme vej.

Du kan blive certificeret både i ITIL 4 Foundation og ITIL Practitioner.

ITIL® certificering

Certificeringer er både en fordel for dig og din virksomhed. Du får bevis på dine kompetencer, og din arbejdsplads kan, overfor kunder og samarbejdspartnere, dokumentere at medarbejdernes faglige niveau er i top. Tilmeld dig derfor din ITIL certificering i dag!

Vores ITIL®-kurser udbydes på engelsk

Vi lever i et internationaliseret samfund, hvor mange organisationer benytter engelsk som koncernsprog og ofte har mange forskellige nationaliteter ansat. Hos Teknologisk Institut udbyder vi derfor mange af vores kurser på engelsk.

Kan du ikke finde det kursus du ønsker på ovenstående link, er du velkommen til at kontakte Kursusadministrationen på +45 72 20 30 00.

VeriSM

 

Få overblik over din organisations eksisterende rammeværktøjer. VeriSM™ er en Service Management tilgang, der understøtter virksomhedens digitalisering. Med VeriSM bliver organisationen hjulpet til at arbejde fleksibelt, fokusere på forretningsværdi og forstå de mange progressive metoder, der er til rådighed.